Solsken :-)

Idag skiner solen ute så man blir alldeles glad i hela kroppen.
Vi passade på att ta en promenad upp till affären i det vackra vädret och det var skönt att komma ut en sväng även om det blåste väldigt kallt.
Vi har också vädrat ut lite i huset för luften kändes så instängd och äcklig.
Jag håller nu också sakta men säkert på att byta gardiner i alla rum....julgardeiner kan man ju inte ha uppe nu när vi är inne i mars


Har bjudit Eva att scrappa med mig ikväll...får se hur det blir med det.


Hoppas att ni också får en härligt solig dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men julen varar ju än till påska så det är ingen brådska att ta ner dem ;P

2009-03-19 @ 17:39:14
Postat av: Scraptroll

haha ja det stämmer ju Carolina...då behöver jag iaf inte ha så bråttom att byta dem ;-)

2009-03-19 @ 18:34:06
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp, ska jobba halvtid är det tänkt. För jag orkar inte om jag ska jobba 75% som jag gör nu. Är helt slut efter jobbet..

Ja dom brukar bli bra dyra mina skor :P Inte speciellt snygga heller men joggingskor är jäkligt bekväma och bra :)

Var faktiskt vaken vid nio :P Men hade inte haft tid med dig just då iaf ;P

2009-03-20 @ 12:23:19
Postat av: Anna

Inte helt fel om man kan få in rutinen att gå en sväng innan frukost :)

Äh, slitna blir ju alla skor till slut men så länge dom fyller sin funktion och inte är alltför fula så får det gå. Önskar ju ibland att man kunde gå i högklackat osv men men..

2009-03-21 @ 11:23:59

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback