går bra

Ja nu har man ju jobbat nästan 2 veckor och det har faktiskt gått riktigt bra och idag ficik jag ensam ansvara för Hammarby-området  och det gick utan problem.
Det är riktigt jobbigt varma dagar så man hoppas nästan på en sval sommar ;-) ja iaf under jobbdagarna. Imorgon ska jag vara städpatrull och det är jag lite nervig inför då städ är jobbigare än de vanliga tillsynerna m.m.

På söndagen var det lugnt innan lunch så jag stack hem lite tidigare för att äta...det blev då en väldigt snabbt planerad resa inbokad och när jag kom hem igen efter lunch"rusningen" så hoppade vi in i bilen och åkte till Sthlm för en Cinderella-kryssning. Det var skönt att komma hemifrån lite och slippa se stök och laga mat.

Det blev en kort uppdatering idag..känner inte direkt för att sitta vid datorn någon längre stund.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker det är så komiskt, ja nästan skrattretande att ingen verkar bry sig om din blogg när du skriver att du jobbar. :/ Vad säger det egentligen? Ville de bara ha någon att tracka ned på eller har de helt enkelt tröttnat?

2009-07-19 @ 13:14:33
Postat av: Scraptroll

Ännu mer komiskt är det ju att min BM tycker att jag ska sjukskriva mig, men jag jobbar ändå..är ju bara 4 veckor till.

2009-07-19 @ 16:28:31
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Jaså

Komiskt eller inte...Det är semestertider och vädret har varit härligt - tiden vid datorn har nog bytts till annat för många av oss.



Jag tycker det är jättebra att Du fått jobb - känns det inte bra att känna att Du gör nytta och tjänar egna pengar - för att inte tala om att få arbetskamrater. Så kände ialla fall jag det när jag fick timvik efter min arbetslöshet.

2009-07-19 @ 18:37:55
Postat av: Scraptroll

Jaså: jo visst är det skönt att jobba och träffa andra människor om dagarna, men ser fram emot att sommarjobbet ska ta slut också.

2009-07-19 @ 18:50:47
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback