Spendera pengar

Tidigt uppe idag igen(kl 7) men bara för att min kropp strejkade mot att sova mer just då.
Tanken var att vi skulle stanna hemma hela dagen och bara ta det lungt, förutom ett besök hos bvc för Amanda & mig  och ett besök i Sandviken för Danne.
 Men när allt var klart så tog Amanda och jag bussen till Sandviken och därfirån åkte vi allihop vidare i bilen till Valbo där Amanda fick spendera sina julklapps-och födelsedagspengar. För sina 200 kr fick hon:   1 trumma, 2 maracas, 1 tamburin, 1 trumpet, 1 klarinett, 1 burk med tuschpennor och 1 set med Glitterstick.

Vi var och handlade lite i Sandviken på Ica Maxi också, för imorgon så är planen att vi ska till Högbo för att grilla korv och åka pulka tillsammans med min svåger och familj.

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback