Scrappat

Här kommer så äntligen en uppdatering när det gäller mitt scrappande.

Den ena av dessa dubbel-Layouter är gjord för ca 2 veckor sedan och den andra gjorde jag i början på den här veckan.
båda två hör hemma i dec -08 albumet jag håller på med.

4 dec
I stjärnan står det:
"Det har äntligen snöat tillräckligt för att vi skulle kunna göra snölyktan Amanda pratat om hela vintern. Vi klädde också
Snögubben med ny snö och halsduk och se så glad han blev." (snögubben är då den som jag scrappade bilder på från 1 dec)


4 dec, del 2



5 dec
Den röda textremsorna lyder:

Idag har vi bakat Lussebullar
och Amanda kom efter ett tag
på att det var mycket roligare
om mamma gjorde så att degbitarna
blev långa och då kunde hon bara snurra
ihop dem.
Efteråt åkte vi till Östanå
för att lämna Amanda och vi
tog med en påse bullar som
blev väldigt
uppskattad


Kommentarer
Postat av: eyovine

Vad du hootat upp bloggen fint =)... Å så fina vinter layouter!! Gillade verkligen den första dubbel LO.en med foton utomhus.. å en sån fin snögubbe!!



Kramiz

2009-01-30 @ 20:25:03
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: JezzzA

Härliga LO:s

2009-01-30 @ 21:46:13
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Pyzzlan

Tyckte speciellt mycket om vinter LO'na. Härlig färg och vilken jättefin snögubbe ni gjort!

2009-01-31 @ 10:06:40
URL: http://pyzzlan.blogspot.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback