Mysig morgon

Kl 5 som hörde Danne och jag små smygande steg och sedan kom Amanda in på vårat rum och kröp upp i sängen hos oss...jag vända ryggen till som jag brukar också kryper hon in under mitt täcke med sin rygg mot min sedan somnade vi allihop om igen.
Sedan låg lilltösen i nästan 3 timmar och slog mig i ansiktet och sparkades. När jag vaknade kl 8 så hade Danne klivit upp och Amanda låg med fötterna mot mig och huvudet i hans halva av sängen.

Danne hade bara klivit upp ungefär 20 min tidigare och jag hade inte märkt någonting.

Danne och jag satte oss och åt upp mackorna som blev över från gårdagens utflykt och tittade på En prinsessas dagbok under tiden och 08.20 hörde jag små smygande steg igen och sedan dök Amanda upp runt hörnet.
Hon kröp sedan upp intill mig och in unde filten och låg där ett bra tag innan vi ens lyckades få ett ljud ur henne och när hon väl börjat vakna till ordentligt så kröp hon över till sin pappa och myste lite en stund.

Nu sitter hon och äter sin frukost nere och ska till och starta en film.

Lugn dag...vi får se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: sandra

Men åå vilken mysig start på dagen:)



Hoppas helgen fortsätter lika bra som den började.



Kramisar Sandra

2009-01-31 @ 11:44:44
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback