Vitt, vitt, vitt

Jag har länge tyckt att vita hem är sååå fina  och faller bara för det mer och mer och det är nu planen för vårat hus...vitt, vitt vitt ;-)

Nu ska man bara ta sig råd och tid att gå runt på loppisar och leta efter de speciella tingen som passar så bra i vita hem och en personlig stil kommer det definitivt att bli :-) jag är ju inte så mycket för att ställa helt onödiga saker överallt då jag tycker det  lätt känns stökigt.
Men avundas dem med dessa vackert vita hem i chabby chik där de står t.ex ett par antika skor på golvet som endast är där för dekoration och för känslans skull.


Inne på VackraMagnolia har de en tävling där man kan vinna två väldigt söta väggljusstakar , de påminner mig så mycket om istappar som smälter när våren kommer.

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hej igen min vän!

Måste fråga vilken storlek det är på Skrållan...

Det står 37 cm och 45 cm i mnstret..

Är Skrållan 45?

Sedan lovade jag ju Amanda ett par sockor som hon aldrig fick...

Vill Du mäta hennes fötters storlek också..

Mät från hälen och till där lilltån slutar..

Då brukar det bli rätt storlek när man maskat av..



Fina bilder...

Jag skulle också vilja lära mig detta..

Dottern som går på skola i Kristinehamn har provat på lite på bild-designen som dom har..

Jättekul tyckte hon...



Kram!

2009-02-02 @ 09:47:54
Postat av: neta

Ja då blev det svårt...

Men jag gör nåt mittemellan då kanske...

Hon har väl kanske fler dockor så alltid passar det till någon..

Jo tack, helgen har varit lugn... vi gjorde inte många knop..

Vi var till Mio i Valbo och hittade köksbord och stolar som vi ska köpa..



Ha de bra!

2009-02-02 @ 21:07:16
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback