Smälta kritor

Igår så passade jag också på att smälta Amandas kritor som bara var i en massa småbitar och som hon inte använde av den anledningen.
Jag hackade upp dem i små små bitar och lade dem i värmeljusformar och ställde dem på en varm spisplatta, först körde jag på väldigt låg värme men höjde lite mer hela tiden då det gick så förbaskat sakta. De blev bra tillslut iaf :-)



I några former blandade jag färger och/eller nyanser och i några är det likadan färg rakt igenom..det berodde delvis på hur mycket det fanns av färgerna. Här är de färdiga, jag fick klippa sönder formarna för att få ur kritorna.


Det ska verkligen bli spännande och se vad Amanda kommer måla med dessa :-D


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback