Fyndat gamla post-stämplar

Idag så har jag varit helt ensam under dagen eftersom Danne jobbat förmiddag och Amanda åkte till sin farmor och Stefan. Jag plockade lite här hemma och på eftermiddagen åkte jag in till Sandviken för att gå på loppis. Det fanns inte så där jätte mycket intressant idag, kikade lite på en rätt så illa medfarent linneskåp som jag var väldigt sugen på men tyckte att det var en aning överpris på den...visst det går ju till välgörenhet men just den här skulle jag ha sänkt lite grann iaf.

Föll däremot för en liten liten tuff gitarr till Amandas Babie-dockor(som hon för övrigt leker väldigt mycket med nu och gör röster och byter kläder på så gott det går).


Har gått ett tag och tittat på den här snurran med gamla post-stämplar och idag kunde jag bara inte låta bli..man vet ju aldrig när man kan få användning av dem, vilket nog många scrappare håller med mig om.



Jag hittade också dessa söta och fina spännen. De två översta är sådana som  antingen suttit som dekoration på t.ex. en väska lr så är det till skärp och de två nedre är spännen till sådana där Norge-tröjor, ni vet sådana stickade?
De här sakerna kommer att göra sig väldigt bra på något scrappat eller altrat





Hade planerat för Ockelbo marknad imorgon men hade visst tagit fel på dag så det blir att åka dit nån gång under helgen istället.

Nu är det snart dags att gå och sova.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Neta

Kul att se stämplarna, såna hade mn far på sitt skrivbord... Kul...

Var är den loppisen Du går på?

Skulle vara kul att titta in där..

Jo jag kom på att Du hade skrivit i min gästbok ang. sockarna, hi hi... Åldern vet Du...

Vad kostade linneskåpet?

Vi har ett i sovrummet som jag skulle vilja bli av med..

Har haft det på Blocket för en tusenlapp...

Många var intresserade, men det blev ingen affär...

Hur mycket bjuder Du? ler

Ha en fin dag...

Paketet kommer nog till veckan... Sockarna snart klara... Ska bara köpa sidenband till dopklänningen, sedan skickar jag det...

Kram!

2009-02-28 @ 11:27:02
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback