delf. 2

Ja, igår var det då delfinal nummer 2 i Melodifestivalen och jag hade väldigt svårt att hitta en favorit då jag tyckte att nästan alla var jätte bra...nästan kommer sig av att jag inte alls gillade bidrag nummer 2 ...precis som med Caroline af Uggla förra veckan så var Lasse Lindh en helt omöjlig person att titta på...inget jätte stort fel på låten men bara väntade på att Håkan Hellström skulle hoppa fram på scen och verkligen ta tag i den här låten som verkligen skulle passa honom .

Det enda jag inte har förstått med melodifestivalen i år är det här med den internationella juryn som både förra veckan och denna veckan har valt artister som redan kommit med i andra chansen. Har jag missat något där?

Jag var helnöjd med vinnarna den här veckan, men tycker att det är synd ändå att svenska folket inte gillade Marcoolios  härliga låt för att tala om Cookies n´ Beans med sin otroligt härliga country utan en massa bakgrundmusik.'

Det var nog vad jag hade och säga för denna gång :-D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, fast det smittar ju inte innan det har brutit ut ;) Hoppas den jäkla kräksjukan går över snart..



Ett tips.. skriv inte förkortningar + liten bokstav i rubriken, det är inte snyggt ;)

2009-02-15 @ 17:13:10

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback