Dagens Bild(er)

Nej idag kunde jag bara inte hålla mig från att lägga i 3 bilder på min härligt duktiga och charmiga dotter

Igår fick vi återigen åka till loeklust med den radiostyrda bilen ochd en här gången fick hon välja andra grejjer istället
bl.a. köpte hon västen och hjälmen hon har på huvudet

Här är hon i full fart och städar undan inne på sitt rum och så här blir bilden när hon inte alls vet att jag står där med kameran och bara väntar på att hon ska vända lite på sig så jag slipper knäppa kort på hennes rygg.
Hon städar med glädje för att få sätta sig med all den lera(ett långt rör på ca 1-1,5m långt) hon också köpte för bilpengarna(Anna och Per ni ska veta att hon kommer ha mycket kul med dessa saker också..vi var noga med att hon inte fick välja saker hon t.ex redan har utan nya saker som hon kommer gilla)...jag har städat hennes skrivbord då det var alldeles kladdigt av vanliga kritor, glitterstift, lim, blyertspenna o.s.v.




På nästa kort posar hon glatt i brandväst, hjälm och klackskor



Sedan måste såklart älsklingsdockan Sofia var med på bild också


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, brandpersonal måste ju också vara lite fina ibland. ;-P

2009-02-05 @ 12:52:02
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

Ja eller hur :-D

2009-02-05 @ 12:54:44
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback