1:a deltävlingen

Ja igår var då första deltävlingen i Melodifestivalen och jag känner verkligen för att kugga hela grejjen.

Programledaren var en av de mest högljuda, överdriva och humorlösa människor jag någonsin varit med om och svt måste ha tappat en skruv som valde henne. Den enda hon gjorde stup i ett var att racka ner på artisterna vilket jag inte fann ett dugg roligt och inte min man heller.

Angående vilka som gick vidare så borde jag ju inte säga så mycket då jag lät bli att rösta...men jag kan knappt titta på Caroline af Uggla och att hon har ytterligare 2 chanser att komma med i finalen gör att jag bara vill spy...det var alltså inget större fel på låten....om den bara hade sjungits av någon med en bättre röst, bättre personlighet och ärligt talat åtminstonde ett lite bättre utseende även om jag inte finner den delen riktigt såå viktig.

Att programledaren(vad hon nu heter) inte ens lät Emilia få en syl i vädret ser jag inte heller som positivt...får man frågor ska man banne få tillfälle att svara på dem också.

För att inte snacka om att svt bara vill dra mer och mer pengar ur svenska folket genom att lägga in fler omröstninagr för varje år programmet går.

Nä, nu har jag fått vädrat mina åsikter om detta iaf.

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Hamnade här hos dej via nån länk å kan bara hålla med i det du säger ang. programledaren i Melodifestivalen. Pinsamt tyckte vår familj!

Passar nog på att lyssna på lite skön musik å kika runt lite här inne hos dej!

Ha en bra vecka

2009-02-08 @ 17:26:13
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Nyfiken

Vilket programm andvänder du då du gör framsidan på din blogg, kul med blommor och blad och fin text

2009-02-08 @ 17:59:11
Postat av: Scraptroll

Nyfiken: Headern högst upp har min syster gjort med photoshop. resten av alla små pseciellt saker här och där kan man hitta lösningar på inne hos http://www.designadinblogg.se/

2009-02-08 @ 22:38:09
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här hittade jag din länk:

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5049083890788037355&postID=8448594270173428507

2009-02-08 @ 23:05:38

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback