Amandas julklappar

Här kommer så bilder på de flesta av Amandas julklappar.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka hon fått alla julklapparna av men jag skriver upp de jag vet iaf...känns faktiskt dumt att inte kunna komma ihåg det men det är ju så mycket att hålla reda på..egentligen borde man skriva upp sånt här medan man öppnar paketen.


En ängel/fe
Fått av: Ola och Solveig(=Scraptrolls farmor och farfar)



Kjol och tröja
Fått av: ?



Tunika/klänning och långärmad tröja
Fått av: Farfar och Anna-karin


Linne och trosa
Fått av: Farfar och Anna-karin?


Lånärmad tröja + strumpbyxor
Fått av: Strumpbyxorna är iaf från Farfar och Anna-karin?



Vantar
Fått av: Någon i Järbo iaf



handduks-poncho
Fått av: Anna och Per



Dockhus(utan möbler)
Fått av: Mamma och Pappa

Scrappgrejjer
Fått av: kommer ej ihåg exakt men från tror det var från mormor?

3st Små sagoböcker
Fått av: Ola och Solveig

Gul dammsugare (det är en riktig och ej leksak)
Fått av: Mormor och Morfar


I Övrigt fick hon:

Poliskläder från Mormor och Morfar

200kr insatt på sitt sparkonto av Morfar Christer och Barbro

2st Barbie-filmer("En julsaga" & "Fairytopia; Mermaidia") av Cicki

Sedan kan jag ha glömt något också.

Kommentarer
Postat av: Eva

nu glömde du den fina barbiekillen hon fick av mig. :P

2009-12-30 @ 16:36:57
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

ja just ja det gjorde jag...ber så klart om ursäkt för det...blir ju så mycket att ha i huvudet.

2009-12-30 @ 19:20:40
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback