Tack!

Åh idag har det varit en sådan där dag när jag ändå varit lite piggare än senaste 2 veckorna och det är skönt.
Eva kom hit idag och skulle hjälpa mig städa och det är så fint på alla ytor...dammsugningen fick vänta eftersom Danne ska slippa de spacklade väggarna imorgon och då kommer det säkert ut en del damm från det.
Tack så mycket Eva för hjälpen!!! även om du inte tyckte det blev så mycket så tycker jag att det var skönt att få undan alltihop :-D

Har suttit och fixat lite med mina stämplar så här på kvällen och satt fast de på laminerade pappersark så nu är det äntligen ordning bland dem.

Amanda kom hem idag på eftermiddagen också, hon hade haft riktigt kul. Fast jag fick ju veta av hennes faster att det ploppat upp nya konstiga matidéer hos Amanda för hon åt tydligen inte lök, inte kokta lr stekta morötter, hon hade även nekat makaroner och potatismos fast hon tycker att det är supergott. Ja småungar kan då få för sig en massa tokigheter ;-)

---------------------------------

På lördag fyller jag 26år, det är ju egentligen ingen spec. födelsedag att fira men om det är någon som vill komma hit på tårta och bulla så är ni hjärtligt välkommna då.

Självklart har jag ju också en liten önskelista som man iaf kan hoppas på att få något ifrån *ler*

Vill ha handdukar i samma färg(gärna grå) och både som badlakan(stora) och vanliga handdukar...är trött på alla icke matchande handdukar i skåpen...vill ha det snyggt och grå handdukar ser heller inte ut att bli missfärgade så snabbt och de funkar även året runt om man vill det.

En ny trädgårdspump...ja ni som varit hos oss vet ju att vi har en gammal trasig pump på våran brunn men jag vill så hemskt gärna ha en ny som fungerar.

Sedan har jag spanat in en otroligt fin skylt i shabby chic-stilen som jag fallit så totalt för.
Skylten finns hos "Naja Design" i Sandviken.
Bara för att jag skulle skriva det nu så kommer jag inte exakt ihåg texten på skylten men det står något med kök eller kitchen("Mom´s kitchen" kanske det är) på den och den är såklart vit och de har ju också mycket annat vackert. 
Två andra butiker som har en del i samma stil är "Smaksak" och "Divas Boning" i Valbo köpcentrum ;-)




Ja det var allt för idag och hoppas att ni haft en lika bra dag som jag har haft

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej igen...

Längesedan jag var in här..

Har varit 5 veckors semester...

Så det har inte varit så mycket datatid..

Ser att Du jobbar och det låter ju bra...

Vi har varit till Bornholm...

Där var dyrt, danska kronan är ju mycket satkare än vår krona.

Men det var en fin liten ö, så det var värt vartenda öre..

Bra att "bebben" växer...

Lasses barnbarn ska få ett syskon 23/12

och den är döpt till "bebben" av Hugo 2 år...

Han väntar såå på syskonet...

Ska bli spännande att se vad Ni får för kön...

Dom vill ha tjej... och Ni kanske en liten kille då?!

Ha de bra!

Kram Neta!



2009-08-17 @ 18:10:00
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Scraptroll

Hej Neta! Jo jag har kikat in lite i din blogg då och då för att se hur du har det(men kan ju tyvärr inte skriva något).

Sommarjobbet är slut för i år nu och det är tur det för annars hade jag nog blivit tvungen att sjukskriva mig då orken är minimal.

Vi önskar oss inte något kön utan bara en frisk bebis...Amanda vill ju dock helst ha en liten syster :-)

2009-08-17 @ 18:50:26
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback