Besök igen

Ja en liten uppdatering känner jag att det är dax för igen...står alldeles för still här inne.
Tyvärr är jag fortfarande väldigt trött och hängig vilket är skitdrygt men jag försöker iaf att orka göra något varje dag.

Idag har jag varit till MVC igen....Helena tycker det är lite konstigt att jag är så trött för värderna är inte så pass dåliga, men hon i storts sett beordrar mig att vara sängliggandes och dumförklarar mig när jag inte vill det ;-)
Hb låg på 112 och har inte stigit sedan förra kollen, de andra värdena kommer jag inte ihåg nu men de såg iaf bra ut.
Jag har gått upp lite i vikt vilket BM tyckte var bra, fast själv är jag glad om den vill hålla sig nere....äter ju inte onyttigt nu iaf så anledningen till viktuppgången är ju bebis och en hel del stillasittandes jämfört med när jag jobbade(då stod det still på vågen).
Ska lämna in urinprov till HC imorgon p.g.a sammandragningar vid ansträgning...magen blir alldeles stenhård och det gör lite ont också.
Bebisens hjärtljud låg på 146 idag och det var lite lugnare än vanligt men inget konstigt alls.
Däremot så låg SF-måttet helt stilla men än så länge är inte Helena orolig för bebisen men vi får se hur det ser ut vid nästa koll den 9 september.
Själv så vet jag ju att bebis lever loppan i magen så ofta den bara kan så jag är inte alls orolig, h*n börjar ju t.o.m bli så lång att h*n kommer upp till revbenen när som helst och vissa dagar så ligger h*n konstant på blåsan.




Varit till banken idag och sett till så allting är klart med lånet så vi kan få fjärrvärmen indragen någon gång...visade sig bara att chefen på sandviken energi som vi haft kontakt med har semester till på onsdag så vi får väl se när det blir av.


Ja det var väl allt för stunden iaf...hoppas ni får en trevlig dag allihop!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback