Grattis!!!

Ni verkar vara några stycken som är nyfikna på hur det går hos oss och tyvärr så orkar jag inte ta mig till datorn om dagarna.
Just nu är vi hos min syster Anna och hon har en laptop som jag passar på att låna.
Annas sambo Per fyller år idag och vi är här för att hjälpa henne fixa lite innan han kommer hem från jobbet ikväll.
Ja, jag klarar såklart inte av att hjälpa till så mycket men min underbara make håller på o bakar muffins och sockerkaka. Tårta blir det såklart också och Anna och Amanda håller på och gör marsipanfigurer till den.
Får se om Per blir överraskad när han får se vad vi gjort idag.



Idag är jag i vecka 9 (8+1) och igår vände sig magen ut och in för första gången och nu hoppas jag på att det kommer vara mer som en engångföreteelse än något som händer så fort jag äter.
Imorgon har vi inskrivning på MVC och jag är nyfiken på vad BM(=barnmorska) kommer säga.



Nu får ni ha det bra så länge också får vi se när jag lyckas ta mig till en dator nästa gång

Kommentarer
Postat av: 6barnsmamma

Ta dig i kragen!! Sluta tyck synd om dig själv. Att vänta barn är ingen sjukdom. Skaffa ett jobb så att du får nå värderingar i ditt liv, då orkar man mycket mer av det som kan vara jobbigt. Din man måste blåögd och dumm som servar dig på detta vis, och du verkar utnyttja hans dumhet.

2009-04-13 @ 09:28:37
Postat av: Neta

Du verkar vara utsatt för lite mobbing?!

Så fort Du skriver nåt så hoppar ngn på Dig...

Är det ngn Du känner eller?

Jag tycker det är skönt att ha en man som hjälper till...

Varför ska dom inte behöva göra nåt?

Vi blir väl inte sämre människor för det...

Sluta dalta med karlarna säger jag då som svar på föregående talare...

Kram!

2009-04-16 @ 13:57:03
Postat av: Neta

Men nu blir jag orolig, länge sedan Du var inne här nu...

Hoppas Du mår lite bättre...



I morgon ska vi till Storvik på inflyttningskalas...

Det ska bli kul..



Vill tala om att min dotter gör scraping på datorn... via Photoshop... verkar himla kul, måste försöka lära mig..

Tänkte om Du vill titta kan Du gå in på

http://viccci.blogg.se/



Vi hörs snart hoppas jag...

Kram!

2009-04-24 @ 10:56:11
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Inget livstecken här nu heller?

Hur mår Du?

Skulle vara kul om Du hör av Dig så jag får veta...

Vilken dålig vår vi har...

Jag lääängtar efter värme nu...

Ha de bra!

2009-05-12 @ 09:09:46
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Eva

Hej Neta, Leenas lillasyster här. Leena mår inte så bra och ligger på sjukhus just nu, hon ville att jag skulle säga till dig att hon lever. :)

2009-05-13 @ 00:08:02
Postat av: Neta

Nej men vad tråkigt...

Skriv gärna till mig och tala om hur det går för henne..

Började fundera eftersom jag inte hörde nåt av henne...

Hälsa så mycket till henne att hon ska krya på sig...

2009-05-21 @ 16:03:46
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/
Postat av: Anonym

Hej Neta. Det är inte bättre med henne så hon är kvar på sjukhuset forfarande. Men hon kämpar på. :)

2009-05-25 @ 22:21:33
Postat av: Men?

Mail mig gärna och berätta lite mer...

Och hälsa henne att jag tänker på henne..

Hon måste krya på sig och komma hem snart...

Neta

2009-05-28 @ 10:23:22
Postat av: Men?

Mail mig gärna och berätta lite mer...

Och hälsa henne att jag tänker på henne..

Hon måste krya på sig och komma hem snart...

Neta

2009-05-28 @ 10:23:58

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback